Logo skoda

ŠKODA Assistance

 800 120 000 telefon
POMŮŽEME
pozadi

Informace a nabídky

stin

ŠKODA Kodiaq

S délkou 4,70 m, až sedmi místy k sezení a největším zavazadlovým prostorem ve své třídě, je ŠKODA KODIAQ prvním velkým SUV české automobilky. Charakteristický design, mimořádná nabídka prostoru, praktická řešení a inovativní technologie, které jsou známé spíše z vyšších automobilových tříd Kodiaq rozšiřuje modelovou paletu značky ŠKODA o skutečně silný model, díky jehož konceptu, výraznému designu a možnosti být kdykoliv online, bude značka ještě atraktivnější, poskytne ještě více komfortu, jistoty a informací v reálném čase.

Exteriér

ŠKODA KODIAQ je univerzální vůz: nové SUV se hodí jak pro práci, tak i rodinu a volný čas, bez problémů pokračuje v jízdě i tam, kde končí zpevněné silnice. Všechny linie modelu ŠKODA KODIAQ jsou čisté, precizní a ostře vykreslené – to platí zejména pro výraznou linii boků. Dvojitá horizontální linie přídě symbolizuje bezpečí a sílu. Široká, trojrozměrně tvarovaná maska chladiče je velmi expresivní a vyzařuje robustní charakter. Ploché, klínovité světlomety, které plynule přechází do masky chladiče, dodávají vozu ŠKODA KODIAQ nezaměnitelný vzhled.

Druhý pár níže umístěných světlometů dotváří nezaměnitelnou čtyřokou tvář. Světlomety se vyznačují krystalickou strukturou, kterou najdeme i na dalších detailech, jako jsou například zadní skupinové svítilny. Při pohledu z boku odkazují krátké převisy a dlouhý rozvor na prostorný interiér. Lemy blatníků jsou částečně hranaté.

Zadní skupinové svítilny jsou sériově osazené LED diodami a koncové světlo je tvarováno do tvaru písmene C, který je pro značku ŠKODA typický. Zákazník může vybírat z celkem 14 odstínů vnějšího laku – čtyř nemetalických a deseti metalických odstínů. Vzhled doplňků se liší dle tří jednotlivých výbavových linií: Active, Ambition a Style, které lze pro model ŠKODA KODIAQ vybrat. 

Interiér

Pro vozy značky ŠKODA je typická velkorysá prostornost: ŠKODA KODIAQ je jen o čtyři centimetry delší než ŠKODA OCTAVIA, v rámci segmentu SUV však nabízí nadprůměrně velký interiér. Délka interiéru velkého SUV činí 1 793 mm, šířka ve výšce loktů vpředu činí 1 527 mm a vzadu 1 510 mm. Prostor nad sedadlem má vpředu 1 020 mm a vzadu 1 014 mm. Prostor před koleny cestujících na zadních sedadlech činí až 104 mm.

Interiér velkého SUV působí bezpečným a robustním dojmem. Výrazný design exteriéru prostupuje také do interiéru: dvojité linie se nachází i na přístrojové desce, která je tvarována trojrozměrně. Interiér se vyznačuje výraznými vertikálními prvky, jako jsou například čtyři velké otvory pro přívod vzduchu. Velký displej rozděluje palubní desku na dvě rovnocenné zóny, určené pro řidiče a spolujezdce. 

 

Zavazadlový prostor

S objemem 720 až 2 065 l (při sklopení zadních sedadel) nabízí ŠKODA KODIAQ největší zavazadlový prostor ve své třídě. Je-li vůz vybaven volitelným sedadlem spolujezdce se sklopným opěradlem, vejdou se do SUV předměty o délce až 2,80 m. Součástí volitelné výbavy jsou elektricky ovládané páté dveře, které lze (také v rámci volitelné výbavy) otevírat a zavírat pohybem nohy pod nárazníkem nebo tlačítkem v interiéru. ŠKODA KODIAQ může v konfiguraci TDI/DSG/4×4 táhnout přívěs o celkové hmotnosti až 2,5 t. Pro tento účel je možno objednat elektricky ovládané tažné zařízení. 

 

Asistenční systémy

ŠKODA své velké SUV vysílá na silnice s bohatou paletou asistenčních systémů . Některé systémy jsou dodávány sériově, jiné lze na přání objednat jednotlivě, nebo v rámci paketů. Novinkou v portfoliu je asistent pro couvání s přívěsem Tow Assist: pokud má ŠKODA KODIAQ připojen přívěs, při pomalém couvání převezme systém řízení vozu. 

Další novinkou je pro značku systém Area View: díky širokoúhlým objektivům kamer umístěným na přídi, zádi vozu a v plastových ochranných prvcích vnějších zpětných zrcátek se na palubním monitoru zobrazuje několik různých pohledů na okolí vozu. 

Sériově dodávaný systém Front Assist včetně funkce nouzové brzdy City, rozpozná pomocí radaru nebezpečné situace způsobené jinými vozidly nebo objekty před automobilem. Je-li to nutné, systém řidiče varuje a v případě potřeby vůz částečně, nebo zcela zabrzdí. 

Také adaptivní tempomat Adaptive Cruise Control (ACC) funguje pomocí radaru a pomáhá řidiči udržovat zvolenou rychlost a odstup vozu ŠKODA KODIAQ od následovaného vozidla. 

Systémy Lane Assist, Blind Spot Detect a Rear Traffic Alert pomáhají řidiči při udržování směru v jízdním pruhu. 

Systém Driver Alert dokáže u řidiče rozpoznat příznaky únavy a v takovém případě jej požádá, aby udělal přestávku. 

 

ŠKODA Connect

Se svým řešením infotainmentu a konektivity ukazuje velké SUV značky ŠKODA, co znamená být neustále online. Díky novým inovativním mobilním online službám představuje ŠKODA novou dimenzi navigace, údržby a informací o voze. Současně umožňuje ŠKODA Connect využívání asistenčních služeb a vzdálený přístup k vozu.  

Nouzové volání (Emergency Call, eCall) je nejdůležitější funkcí služeb Care Connect: pokud jsou aktivovány zádržné systémy vozidla, je nouzové volání eCall odesláno přímo do servisního centra. Nouzové volání je součástí standardní výbavy a je integrováno přímo do služeb Care Connect

Třetí službou Care Connect je vzdálený přístup. 

 

Infotainment systémy 

Hudební a infotainment systémy modelu ŠKODA KODIAQ nabízejí nejnovější technologie. Vyznačují se rychlou odezvou, vysoce moderními funkcemi i rozhraním a disponují kapacitními dotykovými displeji ve skleněném designu, které nově reagují na dotyk prstu, nikoli na tlak. Základní funkce se pohodlně ovládají pomocí tlačítek a otočných spínačů.

 

Motory

Paletu motorů pro uvedení modelu ŠKODA KODIAQ na trh tvoří pět agregátů, dva motory TDI a tři TSI. Všechny motory jsou vybaveny systémem Start-Stop, rekuperací brzdné energie a výkonným tepelným managementem, spotřeba tak zůstává i přes vysoký výkon nízká. Motor 2,0 TDI je k dispozici ve dvou výkonových verzích. První z nich má výkon 110 kW (150 k) a točivý moment 340 Nm. Vrcholné provedení disponuje 140 kW (190 k) a točivým momentem 400 Nm. Vstupní motorizace TDI spotřebuje na 100 km 5 l nafty (131 g CO2/km). S nejsilnějším naftovým motorem zrychluje velké SUV z 0 na 100 km/h za 8,6 s a akceleruje dále až na maximální rychlost 210 km/h.

Paleta benzinových motorů se skládá ze dvou agregátů 1,4 TSI a jednoho 2,0 TSI. Kompaktní čtyřválec má v základní verzi výkon 92 kW (125 k) a točivý moment 200 Nm. Spotřeba dle NEFZ činí 6,0 l na 100 km, což odpovídá emisím 140 g CO2/km. V silnější verzi dodává motor o objemu 1,4 l výkon 110 kW (150 k) a točivý moment 250 Nm; systém ACT (Active Cylinder Technology) při nízkém zatížení a otáčkách odpojí druhý a třetí válec. U špičkové benzinové motorizace, agregátu 2,0 TSI, zajistí maximální efektivitu vylepšený režim spalování. Výkon motoru činí 132 kW (180 k), točivý moment 320 Nm.

 

Převodovky

ŠKODA KODIAQ přichází s výběrem několika technologií převodových ústrojí. V závislosti na konkrétní motorizaci může být vůz vybaven buď šestistupňovou manuální převodovkou nebo převodovkou DSG se šesti nebo sedmi stupni. Nová sedmistupňová dvouspojková převodovka má ve voze značky ŠKODA premiéru. Jedná se o variantu konstruovanou pro silné motorizace s točivým momentem do 600 Nm. Převodovka DSG je kompaktní a umožňuje bleskurychlé a komfortní řazení.

Řidič může sedmistupňovou převodovku DSG využívat buď v automatických režimech D a S, řadit ručně pákou voliče, nebo tzv. pádly pod volantem. Pokud je ve volitelné výbavě Driving Mode Select – tedy volba jízdního profilu – navolen režim Eco, aktivuje se funkce volnoběhu: jakmile řidič při rychlostech nad 20 km/h uvolní pedál plynu, odpojí se motor od zbytku pohonné soustavy a ŠKODA KODIAQ tzv. plachtí.

Obě vrcholné motorizace – TDI o výkonu 140 kW (190 k) a TSI o výkonu 132 kW (180 k) – jsou kombinovány s novou sedmistupňovou převodovkou DSG a pohonem všech kol. Tato kombinace je ve voze značky ŠKODA novinkou. Pro motor 1,4 TSI 110 kW (150 k) a pohon všech kol je k dispozici manuální šestistupňová převodovka nebo šestistupňová převodovka DSG, pohon předních kol lze zvolit s šestistupňovou převodovkou DSG. Základní naftová motorizace s pohonem 4×4 je nabízena s manuální šestistupňovou převodovkou nebo sedmistupňovou převodovkou DSG, verze s pohonem předních kol pak výlučně se sedmistupňovou převodovkou DSG. Vstupní motorizace TSI se dodává se šestistupňovou manuální převodovkou a pohonem předních kol.

 

ŠKODA Citigo
ŠKODA Fabia/ŠKODA Fabia Combi
ŠKODA Rapid/ŠKODA Rapid Spaceback
ŠKODA Octavia/ ŠKODA Octavia Combi 
Nová ŠKODA Octavia/Nová ŠKODA Octavia Combi
ŠKODA Yeti
ŠKODA Superb/ŠKODA Superb Combi

 

Ke stažení

Líbí se Vám? Ve skutečnosti je mnohem hezčí, proto není nad to si nové auto vyzkoušet a otestovat.
Objednejte si předváděcí jízdu ještě dnes

líbí se Vám naše stránky, koukněte i na FACEBOOK a dejte nám like